Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Garantie & reparatie

     

     

    Reparatiekosten:

    Moet ik zelf betalen voor een reparatie? 


    Wanneer het product al langer dan 1 jaar in jouw bezit is, dan is het redelijk dat je een gedeelte meebetaalt (A) aan de reparatiekosten. Indien wij door herstel de levensduur van het product kunnen verlengen, dan is het ook redelijk dat je een gedeelte meebetaalt aan de reparatiekosten (B).


    A. Reparatiekosten worden naar rato van de levensduur berekend.
    B. Normale slijtage aan bijvoorbeeld een harddisk, koolborstels, laserunits en alle andere mechanische onderdelen dien je altijd zelf te betalen.

     

    Mag ik eerst een offerte zien, voordat er gerepareerd wordt?


    Ja, mocht het defect door eigen toedoen zijn ontstaan, dan worden de eventuele kosten altijd voorgelegd aan jou, voordat wordt overgegaan tot reparatie. De onderzoekskosten exclusief transportkosten zijn altijd voor ons. Mocht blijken dat het defect niet aan jou te wijten is, dan wordt het artikel natuurlijk kosteloos gerepareerd.

     

    Reparatie:

    Mijn product is defect, wat nu?

    Een defect product is nooit fijn. Onze winkel is gesloten, maar je kunt jouw product nog wel ter reparatie aanmelden en afleveren op onze winkel. Ook kun je jouw product online ter reparatie aanmelden en opsturen naar ons werkplaats. De reparatie zal maximaal 15 werkdagen in beslag nemen als het product zich binnen de garantietermijn bevindt. Dit is exclusief het vervoer tussen de reparateur en de winkel. Als het langer duurt, doordat we bijvoorbeeld een onderdeel moeten bestellen, wordt je hierover geïnformeerd. Let op! In verband met de lockdown, kan een reparatie en de verzending meer tijd in beslag nemen. 

     

    We repareren GEEN producten die niet zijn aangeschaft bij ToolMania BV.

    Als wij een product repareren of vervangen waar je nog garantie op hebt, kost dit jou niets. Als repareren of vervangen niet lukt, krijg je maximaal het aankoopbedrag terug.

     

    Hoe kan ik mijn product ter reparatie aanbieden?


    Onze winkels zijn gesloten, maar je kunt jouw product nog wel ter reparatie aanmelden: [email protected]

     

    Reparatie aan huis


    Helaas is het voor ons niet mogelijk om reparaties op locatie uit te voeren! 

     

     

    Na de garantieperiode:


    Heb je het product een langere tijd zonder problemen kunnen gebruiken en de gemiddelde levensduur wordt verlengd door de herstelling/omruiling, dan is het redelijk dat je een gedeelte meebetaalt aan de omruil- of reparatiekosten na rato van de gebruiksduur (leeftijd van het product). Mocht herstel niet binnen een redelijke termijn kunnen plaatsvinden of wanneer je niet wenst mee te betalen aan het herstel of de omruil, kun je de koop ontbinden na rato van de gebruiksduur (leeftijd van het product). Met het ontbinden van de koop doe je automatisch afstand van je product.  De gemiddelde levensduur wordt hoofdzakelijk bepaald door het soort product en de verkoopprijs ook wel ROI genoemd.

     

     

     

     

     

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »